Геобрендинг
міжфакультетська дисципліна за вибором студента, до вивчення якої запрошуються студенти всіх факультетів Каразінського університету
Мета – формування у студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері геобрендингу в контексті розвитку й просування територій, у сучасному й історичному вимірах; ознайомлення зі світовим досвідом геобрендингу та особливостями стратегій національного брендингу України в сучасних умовах, їх еволюцією в роки незалежності.
Завдання: сформувати у студентів систему знань про геобренд і геобрендинг, їх технології та стратегії; окреслити соціально-просторові параметри території як особливого об’єкта просування з використанням технологій геобрендингу; провести аналіз успішного досвіду геобрендингу на прикладі країн та міст світу; ознайомитися з еволюцією стратегій національного брендингу України в роки незалежності; визначити особливості національного брендингу України в умовах війни, особливості сприйняття та позиціювання держави в світі в сучасних умовах; сформулювати рекомендації і перспективи удосконалення вітчизняної геобрендингової теорії і практики
Перелік компетентностей та відповідних результатів навчання:
- розуміння змісту, передумов та причин формування сучасних демографічних проблем у світі та в Україні; сутності та місця геодемографії в системі наук; особливостей збору та аналізу даних про населення, статистичний облік та обробка інформації; імпліментації отриманих знань у різних сферах практичної діяльності
- знання про
- уміння
- загальні компетентності
Викладач – кандидат географічних наук, доцент Наталія Володимирівна ГУСЄВА (E-mail: gusewa3110@gmail.com)