\
Russian (CIS)English (United Kingdom)
Пошук на сайті
Новини
Статистика відвідувань
На даний момент 145 гостей на сайті

         Одним із видів творчого пошуку студентів на кафедрі соціально-економічної географії і регіонознавства виступає їх участь у роботі наукового дискусійного клубу, який об’єднує студентів, аспірантів та молодих науковців кафедри. На засіданнях цього клубу, які проводяться щомісяця вже не один рік, обговорюються актуальні проблеми, пов’язані з сучасними суспільно-географічними дослідженнями, розвитком самої науки, науковими пошуками молоді тощо.

Діяльність клубу базується на демократичних засадах. Участь у його роботі беруть всі бажаючі, від першокурсників до декана факультету. Засідання відбуваються за заздалегідь затвердженим планом, тематику засідань якого пропонують самі студенти. Робота клубу відбувається у формі дебатів, де одні студенти виступають у ролі доповідачів з певної теми, а інші – у ролі опонентів та рецензентів. Експертами зазвичай виступають незалежні спостерігачі – студенти, аспіранти, викладачі з інших кафедр університету або представники органів державної влади місцевого та обласного рівня, залежно від теми, що обговорюється.

Знання та навички, набуті студентами під час засідань дискусійного клубу, допомагають молодим людям краще орієнтуватися у проблемах сучасного суспільства, заохочують їх до активних наукових пошуків, формують вміння працювати у команді, знаходити нестандартні рішення вирішення тих чи інших проблем, закладають основи толерантного спілкування, формують ораторські здібності тощо. Участь у дебатах наукового дискусійного клубу також допомагає розвивати у студентів і інші важливі якості особистості, зокрема – підвищує навчальну мотивацію, розвиває самосвідомість, вчить об’єктивно оцінювати себе і своїх товаришив, дозволяє студентам вільно висловлювати свою думку, розвиває наукове мовлення тощо.

Участь у роботі наукового дискусійного клубу також сприяє підготовці студентів до науково-практичних конференцій, колоквіумів, семінарів, адже під час дебатів вони вчаться чітко формувати свою думку, логічно, структурно і послідовно будувати свій виступ, відстоювати власну точку зору, давати рецензію своїм опонентам тощо.

Таким чином, продумана і чітка організація такої форми навчально-виховної роботи як проведення засідань дискусійного клубу сприяє підвищенню творчої активності студентів, примножує внесок молодих дослідників у науково-дослідну діяльність не тільки окремої кафедри, а й всього колективу ВНЗ. 

ПЛАН

роботи дискусійного клубу студентів, аспірантів та молодих науковців

кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства

на 2016/2017 навчальний рік

 

Тема засідання

Дата проведення

Відповідальні за проведення засідання

Відмітка про виконання

1.

Особливості організації науково-дослідної роботи студентів:  суспільно-географічні напрями, можливості, проблеми, протиріччя.

Вересень 2016 р.

Вірченко П. А.,

аспіранти, магістранти.

 

2.

Круглий стіл з провідними науковцями соціо-економіко-географами України у галузі суспільної географії.

Жовтень 2016 р.

Вірченко П. А.,

аспіранти, магістранти.

 

3.

Маршрутні практики як основа формування практичних компетентностей фахівців у галузі суспільної географії, рекреації і туризму.

Листопад 2016 р.

Вірченко П. А.,

Ключко Л. В.,

аспіранти.

 

4.

Особливості дослідження низових адміністративно-територіальних одиниць (на прикладі Куп’янського району Харківської області).

Грудень

2016 р.

Вірченко П. А.,

Кандиба Ю. І.,

аспіранти.

 

5.

Виробничі практики і їх роль у формуванні професійної майстерності соціо-економіко-географів.

Березень

2017 р.

Вірченко П. А.,

Ключко Л. В.,

Кандиба Ю. І.,

аспіранти, магістранти.

 

6.

Підбиття підсумків роботи дискусійного клубу за рік та відзначення найактивніших його учасників.

 

Квітень 2017 р.

Вірченко П. А.,

аспіранти, магістранти.

 

Звіт із засідання дискусійного клубу 14 березня 2016 р.

Звіт із засідання дискусійного клубу 23 березня 2016 р.

Звіт із засідання дискусійного клубу 28 вересня 2016 р.

 
Чи подобається Вам наш сайт?
Чи подобається Вам наш сайт?
 
Друга іноземна мова
Яку іноземну мову Ви хотіли би вивчати під час навчання на кафедрі?
 
Практики кафедри
Практика якого курсу запам'яталася Вам найбільше?